onsdag den 21. oktober 2009

How to walk in high heels



Det er jo et af livets store spørgsmål. Husker tydeligt de første par gange, jeg sneg mig i et par hæle og stavrede omkring som en girafunge på coke. Det var ikke noget kønt syn...
Derfor er det godt, at Camilla Morton for et par år siden kom på banen med sin geniale bog, der kan give svar på nogen af livets store spørgsmål. Fx hvordan man kan imponere en date med sin viden om rødvin. En basic instruktion i, hvordan man sammensætter en god playliste eller et godt klædeskab. Og så har den forord af John Galliano - hvor blæret er det lige?
Jeg har haft den på stående på boghylden i nogle år og bruger den som opslags- og inspirationsværk, og den har da opklaret en del spørgsmål for mig. Fx ved jeg nu meget mere om champagne og om kortspil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar