mandag den 21. december 2009

Winter wonderland = cold cold Christmas


Der kan vist ikke være delte meninger om, at det er fantastisk smukt, når det danske landskab er dækket af en hvid snekappe, som er helt uberørt og funkler i solen. Sådan så Danmark ud, da jeg sad i et DSB tog til Jylland i weekenden. Det var uendeligt smukt - men også vanvittigt koldt. Så jeg satte stor pris på min smukke, kære vinterjakke. Jeg købte den i Max & Co i Rom i september, hvor det var 30 grader varmt. Det var ærligt talt temmeligt svært at forestille sig, hvordan man ville få den brugt, når det var så varmt, at det eneste man havde lyst til var at spise is på den spanske trappe... Men frakken kom med hjem, og det er jeg godt nok glad for nu!

Denmark is beautiful like a fairytale country when it is covered in pristine snow - but it is so cold! I really appreciate my wonderful winter coat that I got in Rome this summer. It is from Max & Co and I love it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar