fredag den 12. marts 2010

Bare necessities: hvid skjorte



Jeg starter lige en helt ny kategori, som jeg kalder for Bare necessities. Formålet er at sætte spotlys på de ting, som man ligesom bare MÅ have i sin garderobe. Der er nogen basisting, som man ikke kan klare sig uden. Så dem kommer der fokus på her i håbet om, at jeg selv bliver lidt klogere på, hvad det er min garderobe mangler for at blive fuldendt!

En hvid skjorte må man have - men der er adskillige typer: feminine, klassiske, funky. Hvad gør man så? Hvilken en skal man gå efter. Her er nogle hvide skjorter, som jeg gerne vil have ind i mit tøjskab.

Reiss skjorte med guldknapper fra asos.com - casual chic!
Inwear Nimei skjorte lang og klassisk - perfekt til om sommeren!


You gotta have a white shirt - it's is a wardrobe bare necessity!

5 kommentarer:

  1. God idé, og lækker skjorte :) Har lige meldt mig som fast læser, håber du vil kigge forbi min blog også :) Vi har iøvrigt en lille konkurrence derinde i øjeblikket.

    - Maria

    SvarSlet
  2. Hej! Rigtig fed blog du har dig! Tjek gerne min ud :)

    www.snapshots-by-molin.blogspot.com

    - Lena

    SvarSlet
  3. Super fin blog, som jeg med glæde vil følge ! - det ville også glæde mig hvis du ville følge min modeblog, eller bare skrive en kommentar (lige i øjeblikket kører jeg en konkurrence hvor man kan vinde en Mango body butter)
    take a look (;

    mvh. Freja

    Frejawewerfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Christian Louboutin
    At any time you show up at a meeting from the celebration would shortly see, this mixture of christian louboutin beige position toe pumps, haven’t only search adorable and truly classy and more often than not have in typical occasions, a bigger utilization! the splendid blend of traditional and vogue is our eternal pursuit, in order that our Christian Louboutin Black Golden pumps fashionable and ideal for various tastes of shoppers.

    SvarSlet
  5. Awesome Fashion blog, Get more details About the
    Top Fashion Blog click on link,
    http://www.angelmstyle.com/category/fashion/

    SvarSlet