torsdag den 4. marts 2010

Man behøver ikke at vande sin ipod


Det måtte jeg sande i sidste uge, da en flaske vand oversvømmede min taske og druknede min kære ipod. Der gik dog ikke engang 24 timer, før jeg var ved at blive bims af musikmangel og måtte slippe lige omkring 900 kroner i Heathrow lufthavn for at få en ny. Så nu har jeg en fin lille sort nano, som har fået plads i en lille lyserød ipod lomme i læder at bo i. Og den spiller vildt godt!
Et af de numre, der lige p.t. kører på repeat er Thick as Thieves med Kasabian!

Don't water your ipod. I tested it last week when a bottle of water broke in my bag and drowned my ipod. Now I am the proud owner of a black ipod nano - and the sound is great. Kasabian: Thick as Thieves is on repeat

3 kommentarer:

  1. tak for dit forslag, vil det redde min iPod:)

    SvarSlet
  2. ahh Kasabian - fantastisk band! Hørte dem på Roskilde 2010 med en kyllingerulle i hånden og fødderne på en kasse øller, men s jeg snakkede med en drage.. Behøver jeg sige, at jeg savner "the feeling"

    pst! du har en lækker blog

    xx Marie

    SvarSlet