onsdag den 10. februar 2010

Camilla Skovgaard for Amanda Wakeley


Mon mine fødder bliver lykkeligere, hvis jeg iklæder dem sådan et par fantastiske stiletter fra Camilla Skovgaard for Amanda Wakeley? De bliver i hvert fald pænere!! Det er da helt vildt, så lækre de sko er! Men prisene er også derefter, små 350 GBP koster sådan et par... Det er jo ikke så lidt.

Wonder if my feet would become happier if I bought these Camilla Skovgaard for Amanda Wakeley stillettos? They'd certainly become more stylish. But at 350 GBP they are ever so slightly out of my range...

Picture from http://www.cocosteaparty.com/ - buy them here http://www.amandawakeley.com/shop/shoes.html

4 kommentarer:

  1. holy they look really painful

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke! Er helt vild med detaljen med sålen.

    SvarSlet
  3. Hej, jeg kan se, at du ligeledes er stor fan af Camilla Skovgaard, så jeg vil blot oplyse, at du fra marts måned ligeledes har mulighed for, at købe hendes fantastiske styles fra min webshop, den hedder LesFillesFolles.dk.

    Den starter først i marts måned 2010, så håber vi ses.

    Knus Liza., LesFillesFolles.dk

    SvarSlet