fredag den 26. februar 2010

Cutest cup cake ever!


Hvis der er noget, som får mig til at føle mig feminin, så er det at spise en fin lille cup cake med glasur i pastelfarver. Det er ligesom at få en indsprøjtning med østrogen - jeg bliver en lille smule mere kvinde :-) Så derfor var jeg meget glad, da jeg kom forbi Ella's Bakehouse i Covent Garden den anden dag, og jeg blev endnu mere glad, da jeg sætte tænderne i en banoffee cup cake med citronglasur. Mums siger jeg bare! Selvom jeg næsten fik dårlig samvittighed over at ødelægge det lille kunstværk...

Eating a cup cake makes me feel so feminine. It is like an injection of hormones that make me just a little bit more woman :-) So imagine my pleasure when I stumbled over Ella's Bakehouse in Covent Garden the other day - I had to have a banoffee cup cake with lemonflavoured topping. It just deliciously yummy though I felt a bit bad for spoiling the little piece of food art....

2 kommentarer:

  1. Mums er der vidst bare at sige.. :)

    //Ditte

    SvarSlet
  2. Ja den jeg fik smagte virkelig godt! bliver lækkersulten ved tanken!

    SvarSlet