onsdag den 20. januar 2010

Nye diesel jeans i mit skab




I forbindelse med vinterudsalget er to nye par Diesel jeans flyttet ind i mit skab. Jeg elsker Diesels jeans, deres pasform er bare god til mig, men for dælen hvor er de da dyre til daglig. Så derfor forkælede jeg mig selv med to par, nu da de var på udsalg. Det ene par er et par Louvely (dem med lidt plads i benene), og det andet par er et par Matic skinny jeans. Elsker dem begge allerede. Louvely er blevet spottet på La Moss, og selvom mine er en enkelte størrelse eller to større (okay måske snarere ti størrelser større...), så håber jeg, at de er ligeså godt ved mine ben, som de er ved hendes!

I bought two pairs of Diesel jeans in the winter sales: a pair of bootcut Louvely and a pair of skinny Matic. I love them both! The Louvelys have been spotted on the legs of La Moss and I hope that even though mine are several sizes larger than hers (both the legs and the jeans), they will do the same magic for my legs that they do for hers!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar