tirsdag den 12. januar 2010

Roser på kinderne


Nu deler jeg lige en bekendelse med jer. Om en ganske stor frygt i min hverdag - i hvert fald i disse kolde januardage. Jeg er helt vild bange for at bruge vandbaseret dagcreme, når jeg cykler på arbejde om morgenen, for tænk nu hvis jeg får blodsprængninger. Min frygt udspringer af, at en dage i helsekost forretningen en gang fortalte mig, at det skete, når man ikke brugte oliebaseret creme i koldt vejr. Og da jeg er typen, som virkelig tager den slags til mig, så ligger min REN dagcreme lige p.t. på hylden. I stedet bruger jeg denne helt fantastiske skin balancing oil fra Jurlique, og den er simpelthen skøn. Ikke nok med at den dufter af roser og sommer, hvilket i sig selv er et plus, den virker også. Huden bliver fugtet, og den fedter ikke. Det er totalt en vinder. Så hvis du mangler en ansigtsolie, så siger jeg go for Jurlique.

In need of a facial oil? Then go for the Skin Balancing Oil from Jurlique, it's amazing!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar