onsdag den 11. november 2009

Jurlique til tør hud - ja tak!


Jeg var 19 (næsten 20) første gang en af de der damer i en kosmetikafdeling anbefalede mig at bruge rynkecreme - for at forebygge som hun sagde...
Siden da har jeg været på en konstant jagt efter et ansigtprogram, der giver min tørre og sarte hud alt det, den har brug for. Og det er altså lidt af en opgave.

Det seneste års tid har jeg sværget til økologiske sager, og det selvom det har indsnævret feltet af muligheder, så er der stadig en del at prøve. Det sidste halve års tid, har jeg været på Julique, og det kan klart anbefales.

Ansigtsrensen er drøj i brug og dufter dejligt. Cremen er ligeledes meget drøj i brug, så selvom det virker dyrt, så får man altså meget for pengene. Cremens duft er jeg derimod ikke 100% vild med. Min kæreste brokker sig altid over den, når han kysser mig, og det er klart et minus. Derimod er den god, synes jeg. Den fugter godt, og den fungerer fint under make-up, synes jeg.

Altså kan jeg klart anbefale Jurlique, hvis du har tør/sart hud. Har du prøvet Jurlique?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar