mandag den 30. november 2009

What would Audrey do?





Tænker du nogensinde det? Hvad ville Audrey Hepburn gøre nu?
Jeg tænker det nogle gange, når jeg står foran klædeskabet og tænker f-ck! Eller når jeg render forvirret rundt i forretninger for at finde den perfekte kjole til et cocktailparty - eller en julefrokost, hvilket godt kan ske at blive tilfældet i denne uge... Eller når det er svært at afgøre om en lipgloss farve er sofistikeret eller sørgelig, Vogue eller vammel.
Der er heldigvis hjælp at hente i "How to be a Hepburn in a Hilton world" af Jordan Christy - og titlen siger vist det hele.
Pamela Keogh har skrevet en (selvhjælps)bog med samme tema, "What Would Audrey do?". Måske skal jeg have fingrene i en af dem - det lyder da ret underholdende?
Og det kan jo aldrig skade at tage ved lære af et stilikon, som altid var elegant, sofistikeret og havde overskud.

Do you ever wonder about that? I do! Espcially when I'm panicking in front of the mirror or desperately shopping around for the perfect dress. Or when I can't figure out if my lipgloss is more sad than sophisticated...
Luckily help's on the way in form of two books. "How to be a Hepburn in a Hilton world" by Jordan Christy and "What would Audrey do?" by Pamela Keogh. The titles say it all - and who wouldn't want to learn from Audrey Hepburn, the queen of elegance.

3 kommentarer:

  1. jeg har what would audrey do og synes at den er ret fin. men man skal virkelig være hardcore audrey-fan for ikke at synes den er tynd tror jeg;)

    SvarSlet
  2. Det lyder ellers som en fin bog :)

    SvarSlet
  3. Emily, jeg kan godt forestille mig, at den er lidt tynd i det.

    Pernille, ja jeg synes at konceptet er ret sjovt.

    SvarSlet